technologyrefa.blogg.se

1focus free audio converter
1focus free audio converter










“See a Need. Fill a Need!” (from Robots, the movie) Like Kathy says, Find the “Canyon of Pain”

  • Do you know someone like this? “I used to wish that my PC was as easy as my phone… Now, I’ve gotten my wish! I can’t figure out how to use my.
  • Retain, tell others about or seek out something.
  • Expects the cheaper route $$ Opportunity Willing to pay for enhanced Think: Gamers, Music Lovers or entertainment, like: TV, Movie, or Sports Buffs Music Games Video - Mobile Opportunity Blog Oct 2005 Fun MessagingĮven with a daily borage of images, facts and stories, we still want to.
  • Jobs $$ Opportunity Think: Doctors, Lawyers, Data Needs specialized tools to manage Geeks or Research all that info, like: Aspects of patient/client records List of symptoms, drugs or statutes - Mobile Opportunity Blog Oct 2005 Remote access to servers and DB

    1focus free audio converter

    Warm & Enthusiastic $$ Opportunity Advanced features to help them Think: Real Estate Agent communicate better, like: Email IM Video Calls VOIP features - Mobile Opportunity Blog Oct 2005 More ideas…?.They split into three different market Rubicon segments, each about 12% of Consulting the population, with very Former: different needs and demographics.” ‐ Chief Competitive Officer and VP of Product Planning at Palm ‐ Mobile Opportunity Blog Oct 2005 ‐ VP of Strategic Marketing at PalmSource ‐ Director of Mac Platform Marketing at Apple and served in a lot of other roles. “The good news is that about 35%‐40% of mobile phone users are willing to pay extra for additional features beyond voice and SMS.Mobile is EVERYWHERE! Mobile is personally significant – and at times a statement of identity. Mobile is the Who, What, When, & Where It knows when you’ve been bad or good.

    1focus free audio converter

    Some want They portable TV Some use it for Think mobile web Some mobiles are not phones Some use their Some are phones for music They gadget freaks Speak Some set up mobile alerts Some prefer camera phones You ARE one! Some use it for work email People use it to Some prefer communicate flip phones Some use it for safety What we’re talking about, Willis! 5 Tips for mobile success Some examples “Different Strokes for Resources for more info.92% Americans longer battery broadband with mobile by life Readily 2009 (all age More and available groups!) More available more features mobile than a PC sought for software and differentiation web services Projected that mobile search to rival PC Mobile Opportunity: Why Now? Users Handsets Operators Platformsģ Billion Newer models Networks Services connections with more evolving from maturing. More worldwide features, thinner analog to extensible OS form factor, and digital to opportunities.Mobile Tip Recap #1 Focus on User Needs First #2 Solve a Need or Problem #3 Keep Expectations Realistic #4 Measure & Respond to How it’s Used












    1focus free audio converter